Επίσης – από τους διαχειριστές (system administrators) - πρέπει να αποκτηθούν ορισμένες πιο εξειδικευμένες αλλά απαραίτητες γνώσεις για την ομαλή λειτουργία του συστήματος (backup, κλπ).
Οι άμεσοι στόχοι που επιδιώκονται με την εκπαίδευση είναι:
- Να κατανοηθούν πλήρως οι εφαρμογές που προμηθεύτηκαν οι πελάτες και η χρήση τους.
- Να αναλάβουν οι χρήστες την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης διαδικασίας, π.χ. καταχώρηση εισερχομένου, δημιουργία κατάστασης δαπάνης, εκκαθάριση, ενταλματοποίηση, εξόφληση του δικαιούχου.
- Να δημιουργηθούν ικανοί και αποδοτικοί χρήστες και να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν τις καθημερινές απαιτήσεις λειτουργίας του συστήματος.
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, το σύστημα παραδίδεται στον πελάτη ενώ έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία, και το προσωπικό του πελάτη είναι ικανό να το χρησιμοποιεί ώστε να εκτελεί τις καθημερινές εργασίες του με αυτό.
Εκτός από την προβλεπόμενη αρχική εκπαίδευση, για την ενεργοποίηση της λειτουργίας του συστήματος, η OraSys μέσα από την συνεχή επικοινωνία με τους χρήστες (διαδικασία υποστήριξης) συνεχίζει να παρέχει μία ουσιαστική και διαρκή απομακρυσμένη εκπαίδευση - επιμόρφωση των χρηστών, έτσι ώστε ο συνδυασμός της γνώσης και της εμπειρίας να καταστήσει τους χρήστες ικανούς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του πληροφοριακού συστήματος.
< Προηγούμενο | Επόμενο > |
---|